כדי לתמחר נכון פרויקטים – צריך לחשב עלות שעות עבודה

כשמתמחרים פרויקט ומעריכים את שעות העבודה הנדרשות במסגרתו, אנו צריכים לזכור שהפרויקט צריך לכסות לא רק את שעות העבודה של העובדים אלא גם את התקורות של המשרד: שכר הדירה, מנהל/ת המשרד, גילום עלות התוכנות המקצועיות והביטוח המקצועי.

הכנו לכם מדריך שמסביר צעד אחר צעד כיצד מחשבים את עלות שעת העבודה שכוללת את התקורות. כדי לדעת מהו שכר הטרחה שיכסה את ההוצאות המשרד צריך להכפיל את עלות שעת העבודה שחושבה במספר שעות העבודה שצפויות במסגרת הפרויקט. זהו, למעשה המתכון לרווחיות של המשרד!

מסמך הדרכה כיצד לחשב עלות שעת עבודה

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה